مقالات

شیر گازی آذر

شیر ماشین لباسشویی آذران خاورمیانه شیر آذر

شیرآلات گازی آذر – شیر آذر

در صنعت تهیه شیرآلات گازی وآبی  می توان از مجموعه آذران نام برد که سطح نیاز و اعتماد مشتریان را همواره جذب خود کرده است. این مجموعه از گذشته تا به حال نیازهای مختلف پروژه های صنعتی داخلی و خارجی را برآورده کرده است.

تنوع گسترده و محصولات بسیار با کیفیت آذران از جمله دلایل موفقیت این گروه صنعتی می باشد.

از شیر گازی آذر برای انتقال گاز و سیالات در سیستم لوله کشی و تاسیسات استفاده می شود.

 

از موارد با اهمیت و مورد نیاز زندگی شهرنشینی می توان به گاز طبیعی (سوخت فسیلی) اشاره کرد. عدم وجود این منبع با ارزش مشکلات بی شماری را به وجود می آورد. از این رو دولت ها سعی بر آن داشته اند که خطوط انتقال گاز به نقاط مختلف را برای دسترسی همگان گسترش دهند، که این موضوع موجب توسعه اقتصادی نیز شده است.

شبکه انتقال گاز که از لوله و شیر های گاز تشکیل شده است، برای مصارف خانگی مثل گرمایش و پختن غذا طوری تعبیه شده است که خطرات احتمال مانند نشت گاز و اشتعال جلوگیری کند. در این قسمت باید حتما تاییدیه ها و استاندارد های ایمنی را دارا باشد، چرا که ممکن است به حوادث جانی و مالی غیر قابل جبرانی منتهی شود.

مقرون به صرفه بودن شیرآلات گازی یکی از فاکتور مهم بعد از کیفیت محصول می باشد.

شیر آذر مفتخر به کسب استانداردهای ملی تولید شیرآلات گازی و تاییدات ملی و بین المللی به روز شده می باشد.

محصولات آذر با کارشناسی متخصصان و دقیق ترین دستگاه ها تهیه میشوند. با توجه به نیاز نقشه تاسیساتی ساختمان در جای مناسب تعبیه می شوند. از شیر گازی آذر ابتدا در کنتور ورودی ساختمان تا اجاق گاز یا وسایل گازسوز استفاده می شود.

تنوع طیف وسیع شیرآلات گازی و غیرگازی آذران: تاسیسات سرمایش و گرمایش، کلکتور، شیرآلات سبک، سنگین و اکونومی، شیر رفت و برگشت رادیاتورها، شیر آبی دسته فلزی، شیر گازی قفل شونده، شیر شلنگی و غیره …. می باشد.

شیر گازی آذر از جمله با قدمت ترین و مطرح ترین برندها در صنعت تاسیسات می باشد که اکثر مهندسین و مجریان تاسیسات ساختمان با این برند معتبر آشنایی دارند و تجربه به کارگیری ار شیر گازی آذر را دارند.

این موضوع حائز اهمیت می باشد که شیرآلات اذر از مدل ها و سایزهای مختلف تشکیل شده اند که در مصارف صنعتی و مسکونی قابل استفاده می باشند.

کیفیت محصولات شیر گازی آذر تضمین می کند چرا که در آزمایشگاه های پیشرفته شیرآلات آذر از نظر فشار و دما آزمایش شده اند.

از تفلون های ویژه ای با کیفیت خاص در توپک های شیرآلات گازی آذر استفاده می شود و همچنین جنس خود تنه از برنج می باشد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *